Advertisement

שלומית מלכה ויהודה לוי / שלומית מלכה ויהודה לוי מנסים להתחמק מהפפראצי - וואלה! סלבס : ״אני שומר על פרטיות לקוחותיי ומנוע להתייחס לנושא״.

שלומית מלכה ויהודה לוי / שלומית מלכה ויהודה לוי מנסים להתחמק מהפפראצי - וואלה! סלבס : ״אני שומר על פרטיות לקוחותיי ומנוע להתייחס לנושא״.. שדרות חן הפכו לאזור היוקרתי של תל־אביב. הבעל יהודה לוי יריע ביציע, לצד מרינה מקסימיליאן בלומין, מאיה ורטהיימר, שביט ויזל, מייקל לואיס ונעם פרוסט. לוי שכזכור החלים לאחרונה ממחלת הקורונה וחזר בפול טיים ג'וב לצילומי הסדרה. עוד לפני הפציעה הקשה שלומית ובעלה יהודה לוי ערכו ביום שישי מסע שופינג משותף במטרה לרהט את. מי הפאוור קאפל הישראלי שאתם הכי אוהבים?

בין האורחים בלבן היו משה פרץ, אביבית בר זוהר, גיא זוארץ יחד עם אישתו יעל בר זוהר, שלומית מלכה ויהודה לוי ועוד רבים. בעוד שלושה ימים מהיום יצעד הזוג הפוטוגני של הביצה שלומית מלכה ויהודה לוי יד ביד אל טקס החופה, אך רגע לפני איך אפשר להתעלם מעוד סיבה למסיבה והפעם בסימן חזרה לשורשים: מאיה וורטהיימר (בתו של הטייקון איתן ורטהיימר) שרק לפני כמה ימים התחתנה בעצמה עם סגן ראש עיריית תל אביב, אסף זמיר, הדוגמנית. שלומית מלכה, שנפצעה בתחילת השבוע באופן קשה לאחר שהחליקה עם הקורקינט החשמלי שלה בשדרות רוטשילד בתל אביב, החלימה בקצב מהיר בהרבה מזה שניבאו לה הרופאים בתחילה והיא אף השתחרה מבית החולים. הבסטיז הלוהטות בביצה בשיחה אינטימית.

שלומית מלכה ויהודה לוי מתנשקים ברחוב - וואלה! סלבס
שלומית מלכה ויהודה לוי מתנשקים ברחוב - וואלה! סלבס from img.wcdn.co.il
היום (רביעי) נודע כי הזוג החליט להפריד כוחות לאחר שש שנות זוגיות. שלומית מלכה משיקה את הבושם של רוברטו קוואלי בישראל (צילום: הם צולמו על ידו, ללא רשות וללא הסכמה תוך חדירה לפרטיות שלהם. לפי פרסום של ערן סוויסה היום (רביעי), שלומית מלכה ויהודה לוי, מהזוגות האהובים והיציבים בביצה הפרידו כוחות. גם לפני שנתיים לוי ומלכה עצרו הכל ונסעו יחד לפסטיבל ברנינג מן בארצות הברית, אז זו היתה שנה שנייה ברציפות. שלומית מלכה ויהודה לוי חוגגים שנתיים נישואים ❤️ לעוד המון שנים טפו טפו טפו ». יהודה לוי סירב להגיב, ואסף רוזיו, מתווך הסלבס, סירב להגיב ואמר: לתפוס את שלומית מלכה ויהודה לוי, אחד הזוגות היותר נעלמים בתעשייה ביחד זה כבר הישג למדורי הבידור, אבל לתפוס אותם יחד בכותל המערבי זה כבר חריג לכל הדעות.

שלומית, שיצאה בעבר עם השחקן עומר דרור, סיפרה שהיא רואה.

גם לפני שנתיים לוי ומלכה עצרו הכל ונסעו יחד לפסטיבל ברנינג מן בארצות הברית, אז זו היתה שנה שנייה ברציפות. יהודה לוי (35) ושלומית מלכה (21), שמעבירים את הלילות יחד בתקופה האחרונה, עלו שלב ביחסים והעבירו את חג הפסח בחופשה משותפת יחד בלונדון. שדרות חן הפכו לאזור היוקרתי של תל־אביב. הדוגמנית העלתה היום (ב') תמונה של שניהם לחשבון האינסטגרם שלה, כשהם חולקים הרבה רוק משותף. שלומית מלכה ויהודה לוי אורזים חבילות לחג. שותפות למסע רוחני, שלומית מלכה ודר זוזובסקי | צילום: הבסטיז הלוהטות בביצה בשיחה אינטימית. להתעורר לצדו של איש חשוב מאוד, בשם יהודה דובי לוי. מדובר בקשר הרציני היחיד של יהודה מאז נינט, והקשר הרציני של שלומית אחרי שהייתה בזוגיות עם השחקן והדוגמן עומר דרור. בעוד ימים אחדים מלכה ובעלה יהודה לוי יארזו שוב ויטוסו לפסטיבל burning man (האיש הבוער), פסטיבל שמתקיים מדי שנה בנבאדה שבארהב. בימי הפסטיבל האחרונים שורפים חלק מעבודות האמנות שהוצגו בפסטיבל ובלילה האחרון שורפים את מקדש הפסטיבל. התרגשות וציפייה סביב החתונה של יהודה לוי ושלומית מלכה מגיעים לערב אחד ענק. מאיה וורטהיימר (בתו של הטייקון איתן ורטהיימר) שרק לפני כמה ימים התחתנה בעצמה עם סגן ראש עיריית תל אביב, אסף זמיר, הדוגמנית.

לוי ומלכה, הנחשבים לידוענים ומפורסמים בקרב הציבור הכללי, יינשאו בערב ראש חודש סיון הקרוב, בחוות 'מעיין הנעורים' בדרום הארץ. עכשיו מתברר שיהודה לוי ושלומית מלכה החליטו שלא לוותר על התענוג הזה, ובסוף. שלומית מלכה ויהודה לוי הם ללא ספק הזוג הכי יפה והכי מדובר בביצה. לתפוס את שלומית מלכה ויהודה לוי, אחד הזוגות היותר נעלמים בתעשייה ביחד זה כבר הישג למדורי הבידור, אבל לתפוס אותם יחד בכותל המערבי זה כבר חריג לכל הדעות. תמונה זו מסווגת לז'אנר של צילום פפראצי.

TMI | יהודה לוי חוגג בחתונה עם שלומית מלכה בשמלה שקופה
TMI | יהודה לוי חוגג בחתונה עם שלומית מלכה בשמלה שקופה from images.maariv.co.il
סרוגים | שלומית מלכה ויהודה לוי הם אחד הזוגות האהובים והיציבים בעולם הבידור המקומי. שלומית ויהודה לוי נוסעים בלימוזינה. מדובר בקשר הרציני היחיד של יהודה מאז נינט, והקשר הרציני של שלומית אחרי שהייתה בזוגיות עם השחקן והדוגמן עומר דרור. ״אני שומר על פרטיות לקוחותיי ומנוע להתייחס לנושא״. מאז הספיקו בני הזוג המלכותיים של הנייטיז, אם תרצו, שלומית מלכה ויהודה לוי של אותה תקופה, להתגרש, אך דווקא בחודשים האחרונים הם עלו לכותרות בעקבות השתתפותו של אקי אבני בקליפ של ניקול ראידמן והשמועות על רומן ביניהם. חגיגת כמיטב המסורת הרימו מלכה ולוי אמש (ב') טקס חינה צבעוני במיוחד בביתה של אמה של מלכה בתל אביב, רגעים ספורים אחרי שחזרה מלכה מטבילה במקווה. לאחר מכן הוצע לה להופיע במסיבת החינה שלהם בבית המשפחה של שלומית, אולם גם להצעה זאת סירבה מכיוון שהיא אינה מופיעה בבתים פרטיים מתוך עקרון. אשכרה מאז אסון מירון לא התקשרו אלי כל כך הרבה אנשים מזועזעים:

הפרידה של יהודה לוי ושלומית מלכה טלטלה את ארצינו הקטנטונת מהיסוד.

שלומית מלכה ויהודה לוי חוגגים שנתיים נישואים ❤️ לעוד המון שנים טפו טפו טפו ». התרגשות וציפייה סביב החתונה של יהודה לוי ושלומית מלכה מגיעים לערב אחד ענק. לאלה שלא יודעים על מה אנחנו מדברים מלכה ולוי החלו לצאת לפני כחודשיים וככל הנראה מדובר בזוגיות רצינית במיוחד. מאז הספיקו בני הזוג המלכותיים של הנייטיז, אם תרצו, שלומית מלכה ויהודה לוי של אותה תקופה, להתגרש, אך דווקא בחודשים האחרונים הם עלו לכותרות בעקבות השתתפותו של אקי אבני בקליפ של ניקול ראידמן והשמועות על רומן ביניהם. תמונה זו מסווגת לז'אנר של צילום פפראצי. שואלים את עצמכם מה קרה לשחקן והדוגמן יהודה לוי ולבת זוגו הדוגמנית שלומית מלכה שהם החליטו להתפרע ללא גבולות באמצע המדבר? בין האורחים בלבן היו משה פרץ, אביבית בר זוהר, גיא זוארץ יחד עם אישתו יעל בר זוהר, שלומית מלכה ויהודה לוי ועוד רבים. יהודה לוי (35) ושלומית מלכה (21), שמעבירים את הלילות יחד בתקופה האחרונה, עלו שלב ביחסים והעבירו את חג הפסח בחופשה משותפת יחד בלונדון. יהודה לוי ושלומית מלכה הכירו בשנת 2015, שנתיים אחרי הפרידה הסופית של יהודה מהאקסית המיתולוגית, נינט טייב. שלומית מלכה ויהודה לוי (צילומסך: שבועיים אחרי שיהודה לוי חגג רווקות עם חברים באמסטרדם, שלומית מלכה חוגגת מסיבת רווקות עם החברות הכי טובות בסוף שבוע מפנק בצימר מהמם בשבי ציון. שלומית מלכה ויהודה לוי רצו שהיא תופיע בחתונה שלהם, אבל כבר היתה לה הופעה שנסגרה באירוע אחר באותו יום. גם לפני שנתיים לוי ומלכה עצרו הכל ונסעו יחד לפסטיבל ברנינג מן בארצות הברית, אז זו היתה שנה שנייה ברציפות.

שלומית ויהודה לוי נוסעים בלימוזינה. אבל במה תעזור למלכה הקסדה כשהיא תפגע בתושב תמים? אז מה עשו הפאוור קאפל בשעות היום בעיר הקדושה עם רב הסלבס והאם הם חוזרים בתשובה? יהודה לוי ושלומית מלכה הכירו בשנת 2015, שנתיים אחרי הפרידה הסופית של יהודה מהאקסית המיתולוגית, נינט טייב. שותפות למסע רוחני, שלומית מלכה ודר זוזובסקי | צילום:

שלומית מלכה ויהודה לוי חוגגים במסיבת חינה - וואלה! סלבס
שלומית מלכה ויהודה לוי חוגגים במסיבת חינה - וואלה! סלבס from img.wcdn.co.il
לוי ומלכה, הנחשבים לידוענים ומפורסמים בקרב הציבור הכללי, יינשאו בערב ראש חודש סיון הקרוב, בחוות 'מעיין הנעורים' בדרום הארץ. בעוד שלושה ימים מהיום יצעד הזוג הפוטוגני של הביצה שלומית מלכה ויהודה לוי יד ביד אל טקס החופה, אך רגע לפני איך אפשר להתעלם מעוד סיבה למסיבה והפעם בסימן חזרה לשורשים: הזוג נמצא במערכת יחסים בששת השנים האחרונות, מתוכם הם. שואלים את עצמכם מה קרה לשחקן והדוגמן יהודה לוי ולבת זוגו הדוגמנית שלומית מלכה שהם החליטו להתפרע ללא גבולות באמצע המדבר? בימי הפסטיבל האחרונים שורפים חלק מעבודות האמנות שהוצגו בפסטיבל ובלילה האחרון שורפים את מקדש הפסטיבל. הבעל יהודה לוי יריע ביציע, לצד מרינה מקסימיליאן בלומין, מאיה ורטהיימר, שביט ויזל, מייקל לואיס ונעם פרוסט. הגיעו לחגוג ולהעלות תמונות לאינסטוש: שלומית מלכה ויהודה לוי נותנים לחיות לחיותהזוג הכי מקסים בארץ, שלומית מלכה ויהודה לוי, נרתמו למען בעלי החיים ותרמו את הדובי היקר לליבם למכירה הפומבית.

שותפות למסע רוחני, שלומית מלכה ודר זוזובסקי | צילום:

6,978 отметок «нравится», 35 комментариев — פנאי פלוס pplus (@pnaiplus) в instagram: שלומית מלכה ויהודה לוי רצו שהיא תופיע בחתונה שלהם, אבל כבר היתה לה הופעה שנסגרה באירוע אחר באותו יום. ״אני שומר על פרטיות לקוחותיי ומנוע להתייחס לנושא״. הגיעו לחגוג ולהעלות תמונות לאינסטוש: הרב שיחתן את הזוג המלכותי ביקש שיגיעו לסייע לנזקקים לקראת החג, והשניים נרתמו למלאכה וארזו עשרות חבילות עבור מי שאין לו את היכולת שלומית מלכה ויהודה לוי אורזים ארגזי מזון לנזקקים צילום: בעוד ימים אחדים מלכה ובעלה יהודה לוי יארזו שוב ויטוסו לפסטיבל burning man (האיש הבוער), פסטיבל שמתקיים מדי שנה בנבאדה שבארהב. אשכרה מאז אסון מירון לא התקשרו אלי כל כך הרבה אנשים מזועזעים: חגיגת כמיטב המסורת הרימו מלכה ולוי אמש (ב') טקס חינה צבעוני במיוחד בביתה של אמה של מלכה בתל אביב, רגעים ספורים אחרי שחזרה מלכה מטבילה במקווה. שדרות חן הפכו לאזור היוקרתי של תל־אביב. לוי ומלכה, הנחשבים לידוענים ומפורסמים בקרב הציבור הכללי, יינשאו בערב ראש חודש סיון הקרוב, בחוות 'מעיין הנעורים' בדרום הארץ. שלומית מלכה ויהודה לוי אורזים חבילות לחג. יהודה לוי סירב להגיב, ואסף רוזיו, מתווך הסלבס, סירב להגיב ואמר: מאז הספיקו בני הזוג המלכותיים של הנייטיז, אם תרצו, שלומית מלכה ויהודה לוי של אותה תקופה, להתגרש, אך דווקא בחודשים האחרונים הם עלו לכותרות בעקבות השתתפותו של אקי אבני בקליפ של ניקול ראידמן והשמועות על רומן ביניהם.

זה מדהים שיש בינינו כזאת הרמוניה וגם שאנל מאוד התלהבו, איכשהו זה הגיע אליהם דרך הרשתות החברתיות שלומית מלכה. בסופשבוע הקרוב יהודה לוי ושלומית מלכה, הזוג הנוצץ ביותר בביצה המקומית, יעמדו מתחת לחופה וינשאו כדת וכדין.

Posting Komentar

0 Komentar